29 novembris, 2011

.

Radio Naba reklāmas foto. Tērpi - manis salasīti - un daži arī manis šūti, fotogrāfs - neatceros, bet bija piedzēries. Es pati paslēpusies zem vārniņas maskas.

Jau nezkuro dienu pīpēt gribas. Un uz jogu iet arī gribas. Tāpēc laikam šovakar izvilkšu savu uz nezcik mēnešiem aizmirsto, saplacināto, nožēlojamā paskata, visvieglāko atrodamo cigarešu paciņu un ievilkšu 3 dūmus - tieši tik, lai paliktu slikti un negribētos to darīt atkal nākamos 4 mēnešus. Un uz jogu iešu rīt. Šitās lietas vienā dienā galīīīīīgi kopā neder (man tā sķiet, jo iepriekš nekad neesmu bijusi uz šādu atrakciju - jogas mācību video filmēšana, lai cik kvalitatīva, neskaitās).

Organizējas mana šķiršanās ballīte - un būs izdarītas visas 3 šogad plānotās lietas - plāni gan bija to visu darīt apmēram vienā laikā, bet sanāca izsēt pa visu gadu - tas ir,
pirmkārt, nogriezt matus - jā, februārī,
otrkārt, izšķirties no drauga (piedod, draugs) - darīts, jūnijā,
treškārt, sarīkot šķiršanās ballīti - datums ir nolikts, vieses ielūgtas, ēdienkarte pa lielam apsvērta.

Piektdien vakarā ar Karlīnu gājām uz franču kamermūzikas koncertu Bonērā (nē, es neesmu viena no TĀM vintagemeitenēm, bet tādēļ jau no tās iestādes nav jāizvairās). Tas beidzās ar to, ka mājās un gultā biju sestdien pusseptiņos no rīta - un ir plāns šopiektdien atkārtot. Cik var mājās sēdēt?

Starp citu, ideja virsrakstam no Daces - ar lielisku humora izjūtu, labām idejām un velniņa dzirksti apveltītas kolēģes. Viena otru iedvesmojam.

4 komentāri:

Anonīms teica...

tie mati tev zajbis ;)

stiina teica...

Pardon moi?

dace teica...

hi hi-labu brīdi bolījos un meklēju virsrakstu :D :D :D
Un tad es viņu ieraudzīju!!!! Mans mīļais "." !!!!

stiina teica...

:) Hei!