08 septembris, 2011

.


Latvija ir ļoti skaista. Šodien ar ģimeni bijām mazā ceļojumā  - un, lai arī bija grausti un aizauguši lauki, tomēr bija arī tīrumi, koptas sētas un ganāmpulki. Un kas par krāsām!!!

Šobrīd esmu vieglā laika un miega trūkumā. Eju divos kursos, abos jātaisa mājasdarbi, nākamnedēļ ceļojums un bodīārta (hi hi) konkurss, kuram viskautkas jāsagatavo un jātrenējas, šonedēļsnogali vēl jābrauc kartupeļu talkā, vēl skolas prakses darbi...ai, māja bardakā un nav laika sakārtot, pat traukus nomazgāt īsti ne. Jā, jā, zinu, ka kamēr sēžu un drukāju šito, varēju iet un mazgāt/kārtot - bet ja aiziešu, tad iesprūdīšu ar krāmēšanos un neaiziešu laikus gulēt, ja neaiziešu laikus gulēt, rīt būšu nelietojama, ja rīt būšu nelietojama, tad būs slikts treniņš konkursam, ja būs slikts treniņš, konkursā palikšu pēdējā. Morāle - nemazgājiet traukus, mākslinieki!!!
 
Jāatzīst, ka tas bardaks, kas man šobrīd šķiet diezgan šaušalīgs, pirms gada man šķistu kā gandrīz kārtība, taču jaunajai "es" gan tā nešķiet. No vienas puses labi, tas pierāda, ka cilvēku paradumi un pieradumi tiešām var mainīties, no otras puses - šī citādā kārtības saprašana mazliet traumē manu iekšējās (joprojām tik tiešām esošo) harmonijas sajūtu.

Kaut gan perfektā kārtībā es nespētu padzīvot (lai gan nekad nesaki nekad), man tas pat liekas kaitīgi veselībai!

Bilde - mans iecienītais Raimonds Staprāns.

Nav komentāru: