12 novembris, 2009

I want to ride my bicycle, I want to ride my bike

God, save (the) Queen.
Nja. Šodien būs ar daudzām stulbām bildītēm, piedošanu!

Pagājušotrešdien ideāli noliku autoskolas braukšanas eksāmenu. Juhūū, bišķi pasvinējām Artelī, bet vīnu tomēr nevajadzēja dzert.


Drausmīgi sāpēja galva un, lai cik mīļš arī nebūtu, dzēris R. tomēr nav pats saprotošākais vīrietis zemes virsū, tādēļ man bija jākļūst par stervu, lai tiktu mājās dziedēt migrēnu (jā, man tiešām ir migrēnas, esmu stilīga, huh). Stervoties vispār man labi sanāk, tikai par biežu un vajadzētu tikt vaļā no vainas sajūtas, to darot, savādāk nav īsti prieka būt nejaukai.



Toties šotrešdien nenoliku skolas teorijas eksāmenu, lai izgāžas piecreiz savā lieliskākajā gada randiņā/5reiz aizmieg seksa laikā ar sievu tie, kas izdomāja tik sarežģītu sistēmu ar tuvajām/tālajām gaismām/miglas lukturiem, kad viņus jāslēdz/kad nedrīkst un kad jāturpina braukt/jāuzliek avārijas zīme/avārijas signalizācija/jādodas uz stāvvietu vai remontvietu/jāpārtrauc braukt. Mana autoskola ņem priekšā ne pa jokam un teorjas eksāmens nozīmē 60 jautājumus ar divām pieļaujamajām kļūdām. Man bija piecas, no kurām ČETRAS kļūdas bija par augšminētajām gaismu kombinācijām. Bļoda.

Jā, laikam tiešām vārda, kas sākas ar bļ un beidzas ar eģ vietā beidzot esmu iemācījusies lietot aizstājējvārdu bļoda. Jipihipijāā! Eh.
Vēl vakar sabeidzu roku un saprātu ar minikameriņu no rokas filmējot stundu garu izrādi un redzēju vienu skaistu suni un vienu ašu lapsu.

Vēl nezinu, kas lēcies ar darba devējiem - man piepeši 5dien ir divas darba intervijas un vēl viens cilvēks, kas ieinteresēts manu spēju izmantošanā. Jā, zinu, izklausās perversi. Nu, ja kurpes uzskata par perversām, tad tā arī ir.



Vispār jautri ar tiem devējiem ir. Pirms mazāk kā nedēļas uzgāju vienu tipu, kas meklēja cilvēkus, kas prot viskautko un lielāko daļu no tā viskautkā es protu. Sakontaktējāmies skypā (smieklīgi, manuprāt šādi jautājumi ir jākārto klātienē), viņš gribot redzēt paraugus no tā, ko es daru, bet ņem pretī tikai zip failus, jo esot drīz jābrauc uz angliju (neredzu loģikušo divu faktu savienojumam).
Esot nostrādājis 17 gadus savā jomā (tas nozīmē, no 15 g.v.) un vispār jutās baigais krutais, nezinot manu vecumu uzreiz uzrunāja ar "tu" utt, utjpr. Nebija pat spējīgs uzspiest uz Youtube linka,ko nosūtiju (saprotu, tas ir sarežģīti, vecīt) un gribēja, lai viņam sazipo arī 25 min garu un 25 GB lielu filmu. Pamēģināju, izskatās pēc grūstoša LEGO klucīšu kalna, nožēlojami. Piedāvāju aiziet pie viņa uz ofisu un parādīt, bet neder, mākslinieki esot tādi savādāki (lasīt - jocīgi un stulbi), tā viņš paziņoja. Lai arī strādāt gribu un izklausījās, ka tā būtu neslikta vieta, netaisos nevienam neko laizīt, esmu par lepnu un spītīgu.




Otrs joks ir perversais puisis (nu perverss tapec, ka kurpes reizēm tiek uzskatītas par perversām un ir ievietes, kurām ir kurpju fetišs un fetišs automātiski nozīmē perverss un tur būtu darbs ar kurpju dizainēšanu). Tātad viņam vajag kurpju dizaineri, naudas vēl nav, bet ir ar mieru parakstīt konfidencialitātes līgumu kā garantiju, ka manas idejas netiks zagtas.
Neko nejēdz no apavu ražošanas. Smieklīgi ir tas, ka viņš domā, ka es kaut ko saprotu no tā (kā jau apģērbu dizainere, cik loģiski) un gaida, ka es viņam atnesīšu to konfidencialitātes līgumu, it kā man tādi wc mētātos laika kavēšanai, ha.
Informēju, ka mana joma ir dizains, nevis ražošana un ka līgmu var dabūt, aizejot pie jurista. Ceru, ka neapvainosies, jo projekts izklausās foršs, lai gan nezinu, cik dzīvotspējīgs un es ļoti labprāt tādā darbotos.

Zinu, izklausās garlaicīgi.
Turiet īkšķus, mani neskaitāmie lasītāji, par mani piektdien un turpmāk,lai beidzot es spēju pati sevi uzturēt un pati sevi aizvest ,kur vajag/kur vēlos.
Johohoho un pudele ruma!

1 komentārs:

Anonīms teica...

Paldies par interesantu informaciju