03 novembris, 2009

hellride, jea! jeb auto-moto periods vēl nebeidzas




Tā kā pagajušonedēļ izgāzos skolas braukšanas eksāmenā (paldies vw, nolāpīts, esmu pieradusi pie MERCEDES), šodien profilaktiski nobraucu ar līdzīgu vw golfu un gandrīz/tik tiešām zaudēju prātu.

Kāpēc? Jo noslāpu apmēram miljons reižu, līdz ar to mani un bonusā arī visus citus mācībniekus šobrīd ienīst VISI šoferi šai un otrpus Daugavai (es viņu vietā arī mani ienīstu). Pārmaiņas pēc neslāpu krustojumu vidū, bet tikai pie tiem un secināju, ka iela nav vienvirziena, ja uz tās neatrodas kaķis. Apbrīnojama loģika.
Rīt atkal eksāmens, par laimi ar dīzeli (šitas bija benzīnnieks, tāpēc jūtīgāks un slāpīgāks), bet pedāļi viņam būs tikpat "ērti" kā šim, tātad manas gūžu (neprātīgi aizraujošs vārds, "gūžas", vai ne? ) locītavas būs atkal izgājušas no orbītām un es - zaudējusi pēdējās saprāta paliekas.


Kā mani neskaitāmie lasītāji un komentētāji jau būs pamanījuši, attēliem pie ierakstiem IR VISTIEŠĀKAIS sakars ar ieraksta saturu.

Nav komentāru: