27 oktobris, 2014


Esmu pārdzīvojusi rota vīrusu un beidzot tieku ārā no pašuzliktās karantīnas mājās, kuras pat esmu sākusi kārtot (ar ģenerāltīrīšanas elementiem) aiz garlaicības.
Vipī jē!!!

Kārtojoties atradu vecu saraksti ar savu brīnišķīgiburvīgilielisko vasaras dzīvokļa biedreni, atstājām virtuvē viena otrai zīmītes.

Aija:
Labrīt!
Tiklīdz sāku rakstīt, sapratu, ka būšu taču noteikti agrāk nekā Tu, bet tomēr. Turu īkšķi par Tavu neatvairāmo šarmu šovakar!
Paldies, ka izkarināji drēbes! (sadzīviskās detaļas ir svarīgas!)

Stīna:
Tā, plkst. 23:38 esmu mājās, nesos ballēties:)!
Stīna:
5:31 esmu mājās, piedzērusies un saderinājusies:)
Lai lieliska diena!

Šī zīmīte diezgan labi raksturo manu vasaru (pa dienu nebiju mājās, jo strādāju, bija 14 stundu maiņa, ja pareizi atceros) un to, ka šogad esmu pilnīgi savādāka, iespējams, ka mani kāds ir samainījis kaut kur. Tātad tā, iepazīstinu jūs ar uzlaboto, jau pārbaudīti laimīgo Stīnu!!!


Nav komentāru: