06 augusts, 2011

Lampas, vīrieši un laime pilnīga.


Pastāvīgs labs garastāvoklis. Not normal. Vienīgais, kas maitā manu dzīvi - viena nejauka pasniedzēja. Mati uz galvas pilnīgi stāvus ceļas, kad ieraugu viņu. Brrrrrrrr.

Vakar manā dzīvoklī tika pieskrūvētas 4 senilgotas lampas. Katru reizi viņas ieslēdzot, smaidu kā pilnīgs idiots - līdz ausīm un vēl platāk.
+ manā dzīvoklī ir 98% kārtība un svaigi mazgāti logi. Vai ir vajadzīgs vēl kaut kas, lai padarītu sievieti laimīgu? Bez lampām, logiem un kārtības? Nē!

Manu kāroto slaveno vīriešu rindas ir smagi iedragātas: 
klīst baumas, ka Vestards Šimkuss esot babņiks, pie tam nezolīds,
princis Viljams apprecējās,
viņa brālis ir noskatījis Keitas māsu,
Toms Grēviņš manai saprašanai par daudz ballējas,
Džonijs Deps ir tik ļoti aizņemts, ka vairāk jau vairs nevar,

tā nu laikam būs jāmēģina nocopēt Roberts Patisons, jo, izlasot interviju Cosmopolitelēnā, sapratu, ka ir ņemams (lai arī, vismaz manuprāt, nav pats skaistākais vīrietis uz zemeslodes, es esmu Jacob's team'ā):
pirmkārt, (šķiet,) ir mierīgs diezgan mājās sēdētājs, kurš daudz skatās kino,
otrkārt viņam patīk, kā tur bija,mazliet trakas, talantīgas un smieklīgas meitenes (atbilst 100%), kas nekliedz (ja mani nekutina, tad tas pat ir iespējams) un mīl suņus (atbilst 1000000000%!!!!),
ir divus gadus par mani jaunāks (tas man tāds neliels bzdinks)
un arī uz vampīriem man vienmēr ir bijusi zināma vājība.

Vienīgā problēma ir Kristena Stjuarte, viņa draudzene un tieva kā diegs kinozvaigzne. Eh.

4 komentāri:

Džedajs teica...

Stīna, es vēl arī esmu brīvs! ;)

stiina teica...

Nu jā, un Tu esi diezgan populārs arīdzan.

Džedajs teica...

Nū, tas taču nebūs šķērslis! :D

stiina teica...

Nu kā, listē taču tikai populārie, tātad šķērslis noteikti nē:)