25 augusts, 2011

Kāzas! Kāzas!!!


Šovakar ieraksts nevis 2 in 1, bet 1 in 2 - viena tēma, divos blogos.
Tā kā šobrīd nav neviena, kas pāc manas šīvakara paredzamās kāzu orģijas varētu nodomāt: "hm, tas laikam ir mājiens ar mietu, ka man tā Stīna ir jāprec", tad drošu sirdi savu otru blogu ( o-mystyle.blogspot.com ) smagā formā pārpildīju ar baltām un nebaltām, kruzuļotām un nekruzuļotām kleitām. Medus sīrups līst ārā pa ausīm, cukura bumbiņas birst aiz katra soļa un pūdercukura mākonis apņem no galvas līdz kājām. Un es nekaunos, ka man patīk kāzu kleitas. Uh, uh, uh!

Tad - kāpēc kāzas galvā?

Dzimtenē ir ieradusies man ļoti īpaša draudzene, tik tuva, ka uzskatu viņu gandrīz pat par sevi pašu. Iemesls - citas , arī ļoti foršas draudzenes kāzas. Vakar Inga (tā īpašā) paziņoja, ka vienīgais veids, kā viņu pagaidām var atvilināt uz Latviju, ir ielūgums piedalīties kāzu svinībās - taisnība - šovasar viņa jau iepriekš bija ieskrējusi mājās uz pāris dienām - vēl vienās kāzās - bet tik ātri, ka es viņu pat nesatiku.
Tā nu, kā jau ir nojaušams, man personīgās kāzas tuvākajā laikā nespīd, mēģināju noorganizēt tās pati un turpat bārā bildināju Džoni, Ingas atkalieraudzīšanas ballītes viesi un burvīgu kolēģi no teātra spēlēšanas laikiem. Diemžēl viņš man atteica.Toties es viņam par to skaudri atriebos - nodzēru malku no viņa pasūtītā beļģu alus Leefe Brune (ir arī Leffe Blonde! u.c.). Hā!

Vēl arī viens pazīstams puisis uztaisījis sev zibensprecības - cik sapratu, uz kuģa un ar iepriekš nepazīstamu meiteni. Sākumā domāju, ka tas joks, bet šķiet, ka nav gan. Viņš gan nesen, kad meklēju sev slavenu vīru to be, piedāvājās šai vietai, bet nu laikam nekā. Nekas, gan pārdzīvošu divus (tiešus un netiešus) noraidījumus. Es jau arī būtu paspējusi kādas 15 reizes vismaz apprecēties un izšķirties, ja piekristu visiem saņemtajiem bildinājumiem.
Tā ka - džeks ar iekšām, apsveicu!

Ā, un vispār grimaskolā šodien taisījām līgaviņu grimu. Uh un hā!

Nav komentāru: