25 augusts, 2010

Nesen sapņoju, ka esmu rokzvaigzne un man ir divi suņi. Patīkami.
Esmu iesēdusies šinī lapā un tā (+ vienkārši iedvesma) ierosina galvā iekārtot savu sapņu māju. Tur noteikti būs atsevišķa darbistaba, rēķinu organizēšanai, šūšanai, lipināšanai, gleznošanai, ķibināšanai utt. Ar iedvesmas sienu, daudziem kvaltatīviem instrumentiem un daudz gaismas.





Tas tā, iedvesmai.

Biju gribējusi šovakar uzrakstīt garumgaru ierakstu ar (beidzot) zupes recepti un paskaidrojumu, kapēc es vairs neienīstu (visus) bērnus, bet tikko uztaisīju (un kopā ar R apēdu) diezgan nopietnas vakariņas, kā arī tas pats augšminētais R visu laiku kārstās apkārt un traucē koncentrēties gariem, saliktiem sakārtotiem un saliktiem pakārtotiem teikumiem.

Šodien iegādājos divas bļodiņas (viena no manām vājībām), izstrādājumu, kas tika nosaukts par "zivs šķīvi ar pumpām", bet tur var cept arī kūkas, kā arī diezgan neprātīgi bezgaumīgu trusi - krājkasīti rozā krāsā. Kičš smagā formā. Es jūku prātā.

Kad nesīsiet man paciņas uz tvaika ielu, atcerieties, ka man ir celiakija.


3 komentāri:

Anonīms teica...

atkal R pie visa vainigs bet shis isais posts man patika

stiina teica...

Vientuļajam fuksijrozā trusim piepirku draudziņu - lillā trusi, arī krājkasīti. Tagad abi kopā izskatās bezgala laimīgi.

Anonīms teica...

Olen halunnut lähettää jotain tällaista sivustoon ja tämä antoi minulle ajatuksen. Kippis.